15 Mart 2014 Cumartesi

Rimmel - Wake Me Up Fondöten



Herkese merhaba J

İlk blog yazıma son günlerin en çok konuşulan ürünlerinden olan Rimmel – Wake Me Up Fondöten ‘le başlamak istiyorum. Türkiye’ye geldiğini duyunca ben de koşarak Watsons’ a gidip bi tane edindim.






  Bu fondöten bize sağlıklı , ışıldayan bir cilt vaadediyor. Ve bunu da çok güzel başardığını söyleyebilirim. Nemlendirmesi  fena sayılmaz, ancak normal – kuruya dönük ciltlerin nemlendiriciden sonra kullanmalarını öneriyorum ( en azından benim için durum böyle ) . Hafif bi yapıya sahip, sürdükten bi süre sonra yüzünüzle bütünleşip çok doğal sağlıklı bir görünüm elde ediyorsunuz. Kokusu klasik fondöten kokusu, beni rahatsız etmedi. Ayrıca  SPF 15 içeriyor ki bu da benim için yeterli bi koruma faktörü.  Sizde benim gibi fazla bi kapatıcılık beklemeyip, eşitlenmiş canlı bi cilt istiyorsanız bu fondöteni denemenizi tavsiye ederim.





                                               Bendeki rengi 100 Ivory en açık rengi bu sanırım.


Ürün 30 ml lik bi şişede,  Watsons’ lardan  24,99 liraya satın alabilirsiniz. Peki sizler bu ürünü deneyip memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim J


0 yorum:

Yorum Gönder

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena