23 Ekim 2014 Perşembe

Çekiliş Sonucu

Herkese merhaba :) 

Öncelikle Tanışma Çekilişime katılan herkese teşekkür ederim :)  Çekilişe 72 kişi katıldı, ek haklarla birlikte 198 geçerli katılım oldu. Biraz eski usül oldu ama katılanları haklarıyla beraber defterime liste yapıp sıraladım.







Katılan herkes ismini yukarda listede görebilir. Yorum sırasına göre katılım haklarıyla birlikte listeyi yaptım. Akılda soru işareti kalmaması açısından bütün listeyi paylaşıyorum.

Kazananı random.org aracılığıyla belirledim.











Kazanan Cansuyumca Blog oldu, tebrik ederim :) Umarım hediyelerini beğenirsin, güzel günlerde kullanman dileğiyle. Hemen mail atıyorum. 2 gün içerisinde dönüş olmazsa yeni bir kazanan belirleyeceğim.

Kazanamayanlar üzülmesin sonra ki çekilişlerde görüşmek üzere :)

10 yorum:

  1. İlginç benim bildiğim çekiliş hesapları ve çekiliş blogları çekilişe dahil edilmez. Siz bir ayrıcalık yapmışsınız sanırım. Ayrıca ne TESADÜFTÜR ki bu çekilişleri hep bloggerlar kazanıyor !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm ama ben blog sahipleri katılamaz diye bi kural getirmedim çekilişe. Daha önce getirende görmedim siz nasıl biliyosunuz bilmiyorum :/ Çekiliş şartlarını yerine getiren herkes çekilişe katılabilir elbette. Kazanan ismi de ben değil random.org seçti.

      Sil
    2. Blog sahipler demediğimin altını çizerim. Çekiliş bloğu dedim. Yani doğru düzgün post yayınlamayıp sadece çekiliş postları yayınlayan blogları kastettim. Tıpkı çekilişi kazanan blogger gibileri yani. Ayrıca kazananı random.org seçebilir fakat benim anlatmak istediğim sırf çekiliş kazanmak için blog açan kişileri çekişinize dahil etmemeniz gerektiği

      Sil
    3. Peki ben şunu anlayamadım bi blog açmış sadece çekiliş duyuruları paylaşıyomuş onu anladık. Bi blogu olmasaydı da bu çekilişe katılabilirdi blogunda duyurması yalnızca kişiye +1 hak kazandırıyor. Zaten kazanan arkadaş 5 hakla katılmış. 4 hakla katılsaydıda 17. isim o olcaktı. Sonuç yine aynı. Yani boşu boşuna tartışma çıkarmaya olayı büyütmeye gerek yok bence.

      Sil
  2. Merhaba, dönüş oldu mu tekrarlanacak mı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüş oldu, dün paketi kargoya verdim bile.. Başka çekilişlerde görüşmek üzere :))

      Sil
  3. Merhaba; sosyalmedyacafe'nin başlattığı blog dayanışma etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim.
    http://kozmokitap.blogspot.com.tr/
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım :) Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi takipteyim artık ve blogunuza bayıldımm <3

      Sil
  5. Çekilişi kazanan blogu tebrik ederim.Blogumda sizi bekleyen bir ödülüm var.
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/12/sosyal-medya-kafe-premio-dardos-odulu.html

    YanıtlaSil

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena