1 Aralık 2014 Pazartesi

"Zorlu" Black Friday Kozmela Alışverişi

Herkese merhaba,

Bugün sizlere mini minnacık 2 parçalık Kozmela alışverişimi yazmak istedim. Bi süredir blogda paylaşım yapamadım. Böyle küçük bi yazıyla yazmaya geri döneyim dedim :) 

Black Friday pek bizim kültürümüz olmasa da, son yıllarda bazı alışveriş siteleri ve mağazalar bugünde indirim yapmaya başladılar ( mesela bu sene kozmela, mango vb. ). Bende aslında Kozmela ' da ki bu indirimi herkes gibi Sigma fırçalardan almak için bekliyordum. Fakat normalde zaten %30 olan indirimi %35 yaptıkları için bana yeterli gelmedi. Ve bende %50 indirim olan Real Techniques 'den koleksiyonumda olmayan Setting Brush ve Miracle Complexion Sponge 'u satın aldım. 



Kozmela, indirimin perşembe günü gece yarısı 00.00'da başlayacağını duyurmuştu. Ancak saat geldiğinde indirimi bekleyenler için tam bir fiyasko oldu. Site kitlendi. İnsanlar alışveriş yapabilmek için gece 2'ye 3' e kadar bekledi. Ben zaten genelde o saatlerde uyuduğum için pek sorun olmadı ama bu durum büyük tepki aldı tabi. Bende saat 3' e yaklaşırken sonunda siteye girip bu ikisini alabildim. %50 indirimle ikisininde fiyatı 12,50 tl ye geldi. Özellikle miracle sponge u çok merak ediyorum. En kısa zamanda deneyip ayrıntılı yazısını yazacağım.

Alışveriş yapabilmek tam bir işkence olsada, perşembe gecesi verdiğim sipariş o yoğunluğa rağmen cumartesi günü elime ulaştı. Gerçekten hızlılar haklarını yemeyelim :) 

Siz Black Friday indiriminden alışveriş yaptınız mı, neler aldınız? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bi sonraki yazımda görüşmek üzere...


Bana instagram dan ulaşmak isterseniz "buraya" tıklamanız yeterli :) 



3 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını canım :)
    Blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende hemen takibe aldım <3

      Sil
  2. Olaylı bir "Kara Cuma" vakası olarak akıllarda yer etti. Ben bir şey almadım. Baktım o kadar, içime sinen bir indirim olmadı. Güle güle kullan Yağmur :)

    YanıtlaSil

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena